Gamers Zone

Nieuwsbrief:


Menu
Home
Nieuws
Reviews
Previews
Specials
Downloads
Forum
Chatten
Contact
I
Index
Games
Ontwikkelaars
Uitgevers
I
Gebruikers
Registreren
Inloggen
Instellingen
I
Poll
Koop je liever je games online of in een "echte" winkel?

Online, ook onbekende shops
Online, alleen bekende shops
Alleen in een echte winkel
Ik koop geen games

Aantal stemmen: 1412

Jurassic Park: Project Genesis
Gepost op: Woensdag 4 September 2002 10:38 door Wouter Jansen

Gameplay

Er zijn twee gameplay modes. De belangrijkste gameplay mode zal het meest weg hebben van RollerCoaster Tycoon en gelijksoortige games. Spelers krijgen een stuk land en moeten dit omtoveren in een welvarend attractiepark. In Jurassic Park: Project Genesis krijgt de speler een eiland tot zijn beschikking en moeten daar een soort dierentuin van maken met dinosaurussen (zoals in de film Jurassic Park van Steven Spielberg). Er moeten eerst goede hekken en beveiliging gemaakt worden waarna er dino's uit het dino vet lab gehaald kunnen worden. In het dino vet lab kunnen spelers de dino's hun karakters aanpassen, zodat ze extra of juist minder boos, agressief, hongerig of slaperig worden. Zoals het er nu uit ziet zullen er ongeveer 25 verschillende soorten dino's beschikbaar zijn.


Screenshot 1: Een T-Rex in actie (Bron: GameSpot)


De tweede gameplay mode zal een ander perspectief op de game werpen. Zoals in de film, zal het in de game ook wel eens mis gaan met dino's in kooitjes. Op zo'n moment zal jij als speler recht in de actie getrokken worden en zal je bezoekers moeten redden uit de klauwen van hongerige dino's, waarbij je in een helikopter kan vliegen en zelfs in first-personmode rond kan wandelen in het park. Soms zal je hierbij ook met een verdovingspistool zelf achter de dino's aan moeten.


Screenshot 2: De parkheli in actie (Bron: GameSpot)

Volgende pagina
Vorige pagina

Introductie
Gameplay
Screenshots (reacties)


Rooster Hogeschool Rotterdam HRO Namecoin block explorer

Webhosting door CoolBit